Подбор кредитов:
ТАСКОМБАНК: Емоції, з якими клієнт асоціює банк, не менш важливі, ніж якість обслуговування
В березні 2019 року БІЗНЕС обговорював тенденції private banking з Олегом Поляком, заступником голови правління ТАСКОМБАНКУ. Ми дізнались, чи з'явились нові тренди і банківські продукти в цій сфері.
— Навесні Ви називали основним викликом для сегмента утримання високого рівня якості обслуговування. Чи вдається це банку?
— Безумовно, якість обслуговування грає величезну роль для клієнтів. Те, що ми вкладаємо свої сили і кошти у розвиток мережі VIP-відділеннь, — один з елементів якості. Тепер ми є в Полтаві, Кропивницькому, Харкові, Одесі, Львові, Тернополі, Дніпрі та Києві.
У наших VIP-відділень є одна важлива перевага: ми пропонуємо власникам бізнесів не лише private-продукти, але й продукти для розвитку їхнього бізнесу.
— Чи змінились пріоритети клієнтів? Які нові тенденції?
— Основний пріоритет у клієнтів не змінився — найпопулярнішим запитом є фінансування власних проектів.
Що стосується змін: раніше клієнт розміщував депозити та їздив світом, поки бізнесом керували менеджери. Зараз ситуація розвернулася на 180 градусів — власник особисто керує, приймає рішення та занурюється в операційну діяльність.
— Така тенденція збільшує навантаження на VIP-відділення, напевно?
— Звичайно. Зараз більшість банків скорочують private-сегмент, відмовляються від закритих VIP-відділень і йдуть в premium, об’єднуючи обслуговування клієнтів. А це означає черги, брак спілкування, затримки в ухваленні рішень. ТАСКОМБАНК пишається тим, що йде всупереч цьому тренду. Ми, навпаки, збільшуємо кількість VIP-відділень, розвиваємо лінійку продуктів, підтримуємо професійний рівень менеджерів. Нещодавно ми впровадили нову послугу у відділеннях — обслуговування рахунків наших клієнтів юридичних осіб-нерезидентів.
— Як розвивається клуб Private Banking у Вашому Банку?
— Ми переконані, що емоції, з якими клієнт асоціює ТАСКОМБАНК, не менш важливі, ніж якість нашого сервісу. Тому ми розвиваємо напрямок клубів для наших клієнтів і їх родин.
У рамках Клубу Бізнесменів щокварталу проводимо зустрічі, де обмінюємося ідеями та досвідом. Наш акціонер, Сергій Тігіпко, ділиться досягненнями і планами розвитку ТАСКОМБАНКУ й Групи "ТАС". Клуб Бізнесменів став власною «фішкою» банку, і ми розвиватимемо цей формат.
Другий напрямок — клуб "ТАС-Леді". Ми запрошуємо учасниць клубу — клієнтів-жінок і дружин наших клієнтів — на заходи своїх партнерів, організовуючи цікаве дозвілля, приємне спілкування та надаючи доступ до спеціальних програм переваг через партнерську мережу.
Третій важливий напрямок — клуб "ТАС-Юніор" для дітей клієнтів. Це одночасно освітній, комерційний і соціально-відповідальний проект. Клуб ТАС-Юніор поєднує три напрямки. По-перше, це ексклюзивні дисконтні програми від партнерів банку. По-друге, це навчальні програми й заходи: курси з комп'ютерної та фінансової грамотності, екскурсії. По-третє, клуб — це окрема лінійка продуктів. Наприклад, дитячі картки. Нині вони набирають неабиякої популярності, адже за допомогою такої картки дитина отримує навички самостійних розрахунків і фінансової дисципліни. Батьки легко контролюють витрати і можуть дистанційно збільшити ліміт, якщо дитині потрібні додаткові кошти. Також, ми пропонуємо депозит до повноліття. Гроші розміщуються на будь-який термін аж до повноліття дитини, а відсотки можна капіталізувати або отримувати на ту ж дитячу картку щомісяця.
— Які відгуки має ТАС-Юніор від дітей та їх батьків?
— Ми прагнемо, щоб діти отримали цікавий досвід і самі чогось навчилися. Фактично ми допомагаємо батькам-клієнтам виростити майбутніх бізнесменів і, сподіваємось, наших клієнтів. Думаю, ми на правильному шляху, адже маємо приємні відгуки, особливо про освітній напрямок — клієнти та їх діти задоволені.
Обновлено: 28.10.2019
Автор: Простобанк Консалтинг
Источник: http://www.prostobank.ua/spravochniki/banki/id/266