Подбор кредитов:
Реклама "Кредобанку" отримала відзнаки Effie Awards Ukraine 2017
Рекламна відеокампанія Кредобанку Раціональні кредити на емоційні потреби здобула дві відзнаки найбільшої української нагороди у сфері маркетингових комунікацій Effie Awards – єдину бронзу в номінації Банківські, фінансові та страхові послуги, а також нагороду фіналіста в номінації Кампанії з короткостроковим ефектом.
Окрім того, маркетингова команда банку була визнана другою в рейтингу найефективніших маркетингових команд України.
Effie – це золотий стандарт ефективності реклами, найвищий рівень визнання маркетингових команд та рекламних агентств. Премія Effie Award заснована у Нью-Йорку Асоціацією маркетологів Америки у 1968 році. Вона покликана підтримувати та сприяти підвищенню ролі реклами, ефективному і результативному використанню маркетингових ресурсів. Престиж бути відзначеним найвищою нагородою за найуспішніші рекламні кампанії поширився в усьому світі. У 2017 році на конкурс Effie в Україні було подано більш як 300 найуспішніших рекламно-комунікаційних проектів з-поміж яких команда зі 130 експертів – провідних фахівців з маркетингу компаній, топ-менеджерів комунікаційних агентств, медіа-експертів, дослідників та консультантів – обрала лише третину.
«Ми раді повідомити, що за підсумками 2017 року рекламна кампанія банківського продукту «Кредобанку» «Раціональні кредити на емоційні потреби», подолавши фінал, отримала коштовну та єдину у фінансовому секторі «бронзу». Це перша престижна відзнака нагородою такого високого рівня за досягнення «Кредобанку» у партнерській співпраці із комунікаційним агентством Adsapience. Пишаємось і тим, що наша команда маркетингу Kredobank стала другою в рейтингу найефективніших маркетингових команд України – це гідне визнання ефективності та результативності нашої роботи», - говорить директор департаменту маркетингу ПАТ «Кредобанк» Ярина Зозуля.
Обновлено: 18.12.2017
Автор: Простобанк Консалтинг
Источник: http://www.prostobank.ua/spravochniki/banki/id/186