Подбор кредитов:
Дельта Банк переміг у двох номінаціях проекту "Премія HR-бренд Україна 2014"
АТ Дельта Банк завоював I-е місце в номінації Україна та I-е місце в номінації Регіон престижного щорічного проекту Премія HR-бренд Україна 2014.
Церемонія нагородження відбулася у Києві 5 грудня в НСК «Олімпійський». Нагороди отримали компанії, які реалізували в 2013-2014 рр. кращі програми по роботі з персоналом.
Всього в конкурсі «Премія HR-бренд Україна 2014» взяли участь 28 проектів 25-ти українських та міжнародних компаній. Заявки учасників оцінювалися незалежним журі у 4 основних номінаціях: «Столиця», «Регіон», «Україна», «Мир». Критеріями оцінки стали актуальність задуму для компанії та ринку, сучасність методів реалізації і ефективність.
I-е місце в номінації «Україна» АТ «Дельта Банк» завоював за успішну реалізацію проекту «Система розвитку співробітників роздрібної мережі: «Кругообіг успіху». Проект комплексно презентував низку програм адаптації, наставництва, стандартизації очного та електронного навчання, оцінки рівня знань (сертифікації), включаючи створення системи дистанційного навчання та корпоративного порталу. Всі ці програми органічно об’єднані в систему, яка зараз повністю інтегрована в процеси управління роздрібною мережею. Впровадження системи розвитку співробітників було викликано нагальною необхідністю у зв'язку з 2-кратним зростанням мережі АТ «Дельта Банк» після придбань кількох банків в 2013 р. Успішна реалізація цього проекту дозволила збільшити зростання продажів з 85% до 106%, кількість проданих продуктів на 1-го продавця - в 4 рази, а також поліпшити індекс якості обслуговування клієнтів на 6%.
I-е місце в номінації «Регіон» отримав проект «Дельта єдина - єдина Україна!», який був спрямований на підтримку Сходу. У його фокусі було кілька цільових аудиторій: співробітники на Сході, клієнти, військовослужбовці, постраждалі в зоні АТО. У числі ініціатив Дельта Банку – працевлаштування співробітників в інших регіонах України, ротація, оздоровлення 112 сімей співробітників Сходу, серед них – 58 дітей. Окремо журі відзначило успіхи програми «Від серця до серця». Цей проект дав можливість понад 1500 співробітникам банку передати сердечні вітання своїм колегам на Сході. Крім цього, в числі проектів, що вплинули на загальний успіх Дельта Банку у конкурсі, була визнана програма корпоративного волонтерства «Добрі справи», в рамках якої діє понад 40 різних ініціатив та зібрано більше 200 тис. грн для військовослужбовців зони АТО. В цілому ж за час проведення проекту АТ «Дельта Банк» надав допомогу клієнтам, постраждалим в зоні АТО, на суму понад 10 млн грн.
«Премія HR-бренд» – це професійний «Оскар» в роботі з персоналом. Лідерство відразу в двох номінаціях настільки престижного проекту підтверджує, що ми все робимо правильно, з душею та натхненням, – говорить директор департаменту персоналу АТ «Дельта Банк» Юлія Бєлова. – Висока оцінка проектів компетентним журі конкурсу свідчить про те, що сьогодні ми в тренді, системна і ефективна робота з персоналом допомагає нам не просто виживати, а йти вперед, знаходити нові можливості та перспективи бізнесу».
«Премія HR-бренд» – це незалежний щорічної конкурс, який визначає роботодавців-лідерів, які демонструють найкращі успіхи в роботі з персоналом та репутацією компанії. «Премія HR-бренд» дозволяє отримати заслужене визнання компанії в бізнес-співтоваристві, серед експертів, колег і клієнтів. Цей конкурс дає можливість учасникам розповісти про свої кращі практики і проекти професійному співтовариству і всьому ринку праці, а також запозичити успішний досвід своїх колег. «Премія HR-бренд» є найбільш авторитетною нагородою України у сфері управління персоналом. Організатором «Премії HR-бренд» є Міжнародний кадровий портал HeadHunter Україна.
Обновлено: 11.12.2014
Автор: Простобанк Консалтинг
Источник: http://deltabank.com.ua